emailem do   48 hodin

Písemně ANO/NE 🔮do 48 hodin

 predikce  pro  konkrétní otázky ( jaké jsou nyní vyhlídky) , vhledy

Co ukáže orákulum?  ANO 🤩 nebo NE 😕  - věštba ukazuje situaci, stav  "tady a teď "  

Predikce do 1️⃣ roku , pokud nebude uveden kratší termín v otázce nebo otázka na minulé životy :   

cena  : 1 otázka / 400 Kč - 2 otázky / 600 Kč  - 3 otázky / 750 Kč

 Predikce , vývoj události do 2️⃣ let1 otázka / 550 Kč - 2 otázky / 700 Kč

💥⌛Predikce, vývoj do 5️⃣ let : 1 otázka / 850 Kč 


Položte konkrétní otázku pouze tak, aby odpověď byla ano/ne!!!

4 možné odpovědi:

* osudové ANO 🎀 - je rozhodnuto osudem tazatele a stane se

* osudové - karmické NE ♟ - zatím se nestane, brání osud, karma 

* spíše ANO 😉 - toto neřídí osud, ale vývoj je příznivý, za předpokladu , že tázaná osoba razantně nezmění postoj, myšlení, emoce, chování  - daná osoba se rozhodne vědomě či nevědomě své informační pole změnit ( mentálně, emocionálně, fyzicky, duchovně) . Ne vše je osud, karma - my jsme tvůrci své reality!

* spíše NE 🙄- do toho nyní nezasahuje osud, karma , ale vývoj je nepříznivý , rozhodně lze stav změnit 🎭. Krátce bude popsáno, co tomu brání...


Postup: 

1. vyplňte objednávkový formulář - velmi pečlivě váš email! 

Otázka pouze ve smyslu ANO/NE.

Otázku nelze z podstaty věci pokládat ve smyslu jak, kdy, kde, proč, jaký, který ,čí, kolik ...

Otázky ve smyslu: Miluje mě ? Je mi věrný ? Je ke mně upřímná? Otěhotním s xy? Najdu? Léčím se správně? Uzdravím se?  Dodělám konkrétně kdy a co? Udělám řidičák? Prodám to a to za xy Kč? Zvládnu to a to? Dokážu ...? Vyhraju v loterii, když budu vsázet? Povýší mě? Zvýším zisky o 20% ve svém podnikání? Bere drogy můj syn Martin 25.2.2006? Jsem v bezpečí? Jsem připraven,- a , abych ...?  Přeje mi osud, abych ....?  Známe se s xy z minulých životů? Vrátí mi celý dluh  můj bratr Petr 2.6.1965? Mám požehnáno osudem - Vesmírem, aby ...?

Nikdy nezačínejte otázku Mám udělat to a to!!! - špatně! - karty nemohou vědět, co tím chcete získat

Správně :  Když se rozhodnu , že zažaluji sestru, vyhraji ten civilní soud? Jsem připravena se rozvést? nebo Lze ještě manželství zachránit? Je letos vhodný čas, abych prodala pozemky? 

Predikce a vhledy ohledně zdraví nenahrazují, ani nezastupují lékařskou péči! Jde vždy o pohled z hlediska osudu nebo informačního energetického pole tazatele, duchovních energií


Jedná se o krátký vhled 1 - 3 věty, který se týká tazatele nebo blízkých (ne politika, sportovní utkání, atd). 

Pokud se ptáte na jinou osobu - uveďte v otázce křestní jméno a datum narození, vztah k ní a zeptejte se 

Otázka je konkrétní věta, zakončená otazníkem "?". Takže slovo např. finance není otázka!!!

Můžete být konkrétní - u vztahu napište o jaký vztah se jedná, zda spolu žijete a jak dlouho se znáte!

  při všeobecné otázce - bude všeobecná odpověď.

Služba slouží k dotazům pro osobní potřebu, ne na politické, sportovní výsledky + na čas smrti ! 

Vyplňujte objednávku pečlivě, rozmyslete si otázky - za správnost ručí pouze klient. Jakmile bude objednávka odeslána, otázky již nelze měnit! 

Pokud bude v otázce něco chybět (např. křestní jméno, věk nebo datum narození partnera, jiné osoby ) - odpovím přes Vás, ale nezaručuji přesnou odpověď !

Bude odpovídáno přesně na to, na co je tázáno v textu. Z otázky musím pochopit na co  se tazatel ptá !

Na hloupou, nesmyslnou otázku nečekejte moudrou odpověď.

Pokud bude v textu více otázek , ale placeno pouze za 1 - bude odpovězeno na 1. položenou otázku! 

otázka na rozhodnutí mezi 2 volbami= 2 otázky! rozhodnutí 3 volby = 3 otázky

otázka např. zdraví do 1 roku u manželů = 2 otázky! 

Pokud máte složitou otázku nebo situaci , neumíte formulovat otázku doporučuji využít  telefonickou konzultaci !!! https://www.aniekartarka.cz/sluzby-konzultace/.


2. Uhraďte platbu shodnou s objednávkou na účet 193666609/0600 + VS datum narození!!!

- u platby musí být variabilní symbol - datum narození ve tvaru 11031974 !!! totožné s objednávkou. Jinak se nedá platba spárovat .

Pokud odesíláte platbu běžným způsobem - platba se nepřipisuje o víkendech. Doporučuji proto použít režim tzv. "okamžité platby", kdy se platba připíše každý den do 20 hodin.

Platby přijímáme pouze v Kč!


3.  Odpověď dostává klient po připsání platby v podobě 1 - 3 výstižné věty do 48 hodin od připsání platby

Klient bere na vědomí, že na další dotazy související s provedenou predikcí již nebude reagováno, nic dále vysvětlováno - co také vysvětlovat na prostém ano/ne. 

Proto  doporučuji využívat při složité otázce, situaci   telefonickou konzultaci!  



Objednávka zavazující k platbě!  Neobjednávejte, pokud současně s tím službu ihned neuhradíte !

Objednávka odešla, když po řádném odeslání (tlačítko odeslat) - naskočí na obrazovce text : Objednávka odešla! Nevyplňujte formulář 2x - děkuji.

* odpověď  se začne zpracovávat po připsání platby na účet poskytovatele. Klient souhlasí, že již nelze od uzavřené objednávky odstoupit v době 14 dní. 



Nedostali jste věštbu -  poselství  do 48 hodin od připsání platby? Co se mohlo stát?

1 ) platba se vůbec nepřipsala - zkontrolujte , zda byl zadán  správný účet a VS 

Pokud odesíláte platbu běžným způsobem - platba se nepřipisuje o víkendech. Doporučuji proto použít režim tzv. "okamžité platby", kdy se platba připíše každý den do 20 hodin.

2) objednávka - formulář  se  neodeslal - ač jste zaplatili - není na co a kam odpovídat!

3)  špatně vyplněný kontaktní email - odpověď dorazila jinam, nebo se email vrátil jako nedoručitelný 

4) nespárovala se objednávka s platbou  -  špatně vyplněný VS (variabilní symbol - datum narození) u platby nebo zcela chyběl !


Ve všech těchto případech reklamujte emailem , který byl uveden v objednávce na aniekartarka@seznam.cz nejpozději do 30 dní! 

Reklamace: Podání reklamace je právní proces, který má svá procesní pravidla.

Netrpělivost není důvodem sepisovat neoprávněnou reklamaci !

V reklamaci klient uvádí : kdo ji podává - celé jméno , jaká částka a kdy byla odeslána, z jakého čísla účtu (případně PK) + VS datum narození + v příloze doklad o zaplacení ! (stačí ofotit).

https://www.aniekartarka.cz/obchodni-podminky/.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, neposílejte jí proto 2x - tím proces neurychlíte, děkujeme.