ARWEN 

Arwen kartářka 

písemná věštba ANO/NE 

Arwen je kartářka, která se ode mě učí výklady karty pomocí Tarotu již 9 let. Je velmi empatická a dokáže se dobře distančně napojit na tazatele. Nyní pracuje Arwen pro mě a hlavně pro Vás! 

Postup:

1. vyplňte objednávkový formulář -  váš email!

Položte konkrétní jasnou otázku tak, aby odpověď byla ve smyslu ANO/NE s tím, že ANO je pozitivní a chcete to, NE je negativní a nechcete , aby se to stalo.

Věštba je max. do 1 roku.

Zeptejte se na cokoli..kromě -  čas smrti, politickou situaci,  sportovní výsledky !

Otázka je konkrétní věta, zakončená otazníkem "?". Takže slovo např. finance není otázka!!!

Věštkyně musí z otázky pochopit na co se ptá tazatel, proto buďte co nejkonkrétnější!!!

Pokud máte skutečně složitou otázku, situaci nebo se potřebujete rozhodnout doporučuji raději využít rovnou telefonickou konzultaci https://www.aniekartarka.cz/vyklad-karet-on-line/


2. Uhraďte platbu dle zvolené služby ve formuláři na účet 193666609/0600 + VS datum narození!!!

- v jiné měně Číslo účtu IBAN: CZ71 0600 0000 0001 9366 6609 , SWIFT kód BIC: AGBACZPP

- u platby musí být variabilní symbol - datum narození ve tvaru 11031974 !!! totožné s objednávkou.


3. Odpověď dostává klient přímo od Arwen po připsání platby v podobě 1 - 2 věty 

cena : 1 otázka do  7 dnů / 200 Kč , expres do 24 hodin / 400 Kč.

Pokud bude v textu více otázek , ale placeno pouze za 1 - bude odpovězeno na 1. položenou otázku.

otázka na rozhodnutí mezi 2 volbami= 2 otázky! otázka např. zdraví do 1 roku u manželů = 2 otázky!

Vezměte prosím na vědomí, že na případné dotazy ohledně věštby již nebude reagováno

Věštby jsou vždy teď a tady! 


Objednávka zavazující k platbě! Neobjednávejte, pokud současně s tím službu ihned neuhradíte !

Pro expres  doporučujeme využívat tzv. okamžitou platbu prostřednictvím internetového bankovnictví.   

* odpověď se začne zpracovávat po připsání platby na účet poskytovatele. Klient souhlasí, že již nelze od uzavřené objednávky odstoupit v době 14 dní.


Druhy otázek ve smyslu ANO/NE :

1) vztahy - v otázce křestní jméno a datum narození , věk vztažné osoby + konkrétní vztah - zeptejte se na to, co vás konkrétně zajímá , * pokud nemáte partnera - zeptejte se, co chcete vědět

2) zdraví -

3) práce, podnikání

- uveďte zda jste zaměstnanec, ve firmě jak dlouho a co potřebujete vědět

- podnikání - v čem podnikáte, jak dlouho a na co se ptáte - buďte konkrétní

4) finance - položte konkrétní otázku

5) zkoušky - konkrétně kdo a kdy je dělá...

6) soudní spory - kdo je žalobce, kdo odpůrce, jak dlouho trvá spor, o co konkrétně jde

7) stěhování, jiné změny - uveďte konkrétně a co chcete vy samotní

8) cokoli dalšího - např. splní se mi přání a najdu, uskutečním do roka xy...

- domácí mazlíček - jaký, jméno + datum narození a otázku

!!! Pokud se ptáte na jinou osobu - uveďte v otázce křestní jméno a datum narození, vztah k ní (manžel, dcera, matka) a konkrétně se zeptejte


Nedostali jste věštbu - poselství do 7 dní od připsání platby? Nebo v případě expres do 24 hodin? 

Co se mohlo stát?

1 ) platba se vůbec nepřipsala - zkontrolujte , zda byl zadán správný účet a VS + pozn.

Pokud odesíláte platbu běžným způsobem - platba se nepřipisuje o víkendech. Doporučuji proto použít režim tzv. "okamžité platby", kdy se platba připíše každý den do 20 hodin.

2) objednávku - formulář se neodeslal - ač jste zaplatili

3) špatně vyplněný kontaktní email nebo datum narození

4) nespárovala se objednávka s platbou - špatně vyplněný VS (variabilní symbol - datum narození) u platby nebo zcela chyběl !

Ve všech těchto případech reklamujte emailem na aniekartarka@seznam.cz

- napište který den a z jakého účtu byla uhrazena služba, jaká částka,  doplňující informace křestní jméno + VS datum narození nebo pošlete v příloze rovnou doklad o zaplacení. 

Jsem v úzkém kontaktu s Arwen a vše brzy vyřešíme!