ARWEN
Arwen kartářka
písemná věštba ANO/NE
Arwen je kartářka, která se ode mě učí výklady karty pomocí Tarotu již 9 let. Je velmi empatická a dokáže se dobře distančně napojit na tazatele. Nyní pracuje Arwen pro mě a hlavně pro Vás!
Postup:
1. vyplňte objednávkový formulář - váš email!
Položte konkrétní jasnou otázku tak, aby odpověď byla ve smyslu ANO/NE s tím, že ANO je pozitivní a chcete to, NE je negativní a nechcete , aby se to stalo.
Věštba je max. do 1 roku.
Zeptejte se na cokoli..kromě - čas smrti, politickou situaci, sportovní výsledky !
Otázka je konkrétní věta, zakončená otazníkem "?". Takže slovo např. finance není otázka!!!
Věštkyně musí z otázky pochopit na co se ptá tazatel, proto buďte co nejkonkrétnější!!!
Pokud máte skutečně složitou otázku, situaci nebo se potřebujete rozhodnout doporučuji raději využít rovnou telefonickou konzultaci https://www.aniekartarka.cz/vyklad-karet-on-line/
2. Uhraďte platbu dle zvolené služby ve formuláři na účet 193666609/0600 + VS datum narození!!!
- v jiné měně Číslo účtu IBAN: CZ71 0600 0000 0001 9366 6609 , SWIFT kód BIC: AGBACZPP
- u platby musí být variabilní symbol - datum narození ve tvaru 11031974 !!! totožné s objednávkou.
3. Odpověď dostává klient přímo od Arwen po připsání platby v podobě 1 - 2 věty
cena : 1 otázka do 7 dnů / 200 Kč , expres do 24 hodin / 400 Kč.
Pokud bude v textu více otázek , ale placeno pouze za 1 - bude odpovězeno na 1. položenou otázku.
otázka na rozhodnutí mezi 2 volbami= 2 otázky! otázka např. zdraví do 1 roku u manželů = 2 otázky!
Vezměte prosím na vědomí, že na případné dotazy ohledně věštby již nebude reagováno!
Věštby jsou vždy teď a tady!
Objednávka zavazující k platbě! Neobjednávejte, pokud současně s tím službu ihned neuhradíte !
Pro expres doporučujeme využívat tzv. okamžitou platbu prostřednictvím internetového bankovnictví.
* odpověď se začne zpracovávat po připsání platby na účet poskytovatele. Klient souhlasí, že již nelze od uzavřené objednávky odstoupit v době 14 dní.
Druhy otázek ve smyslu ANO/NE :
1) vztahy - v otázce křestní jméno a datum narození , věk vztažné osoby + konkrétní vztah - zeptejte se na to, co vás konkrétně zajímá , * pokud nemáte partnera - zeptejte se, co chcete vědět
2) zdraví -
3) práce, podnikání
- uveďte zda jste zaměstnanec, ve firmě jak dlouho a co potřebujete vědět
- podnikání - v čem podnikáte, jak dlouho a na co se ptáte - buďte konkrétní
4) finance - položte konkrétní otázku
5) zkoušky - konkrétně kdo a kdy je dělá...
6) soudní spory - kdo je žalobce, kdo odpůrce, jak dlouho trvá spor, o co konkrétně jde
7) stěhování, jiné změny - uveďte konkrétně a co chcete vy samotní
8) cokoli dalšího - např. splní se mi přání a najdu, uskutečním do roka xy...
- domácí mazlíček - jaký, jméno + datum narození a otázku
!!! Pokud se ptáte na jinou osobu - uveďte v otázce křestní jméno a datum narození, vztah k ní (manžel, dcera, matka) a konkrétně se zeptejte
Nedostali jste věštbu - poselství do 7 dní od připsání platby? Nebo v případě expres do 24 hodin?
Co se mohlo stát?
1 ) platba se vůbec nepřipsala - zkontrolujte , zda byl zadán správný účet a VS + pozn.
Pokud odesíláte platbu běžným způsobem - platba se nepřipisuje o víkendech. Doporučuji proto použít režim tzv. "okamžité platby", kdy se platba připíše každý den do 20 hodin.
2) objednávku - formulář se neodeslal - ač jste zaplatili
3) špatně vyplněný kontaktní email nebo datum narození
4) nespárovala se objednávka s platbou - špatně vyplněný VS (variabilní symbol - datum narození) u platby nebo zcela chyběl !
Ve všech těchto případech reklamujte emailem na aniekartarka@seznam.cz
- napište který den a z jakého účtu byla uhrazena služba, jaká částka, doplňující informace křestní jméno + VS datum narození nebo pošlete v příloze rovnou doklad o zaplacení.
Jsem v úzkém kontaktu s Arwen a vše brzy vyřešíme!